Specjalista ds. Audytu

Specjalista ds. Audytu

Umowa o pracę
Gliwice
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Prowadzenie kontroli nad procesem tworzenia przez personel medyczny indywidualnej dokumentacji medycznej pacjentów;
  • Nadzór nad obiegiem dokumentacji medycznej;
  • Przygotowywanie dokumentacji medycznej na potrzeby udostępniania ewentualnych kontroli zewnętrznych;
  • Stała weryfikacja raportów, dokumentów, związanych z zakresem prowadzonych świadczeń;
  • Szkolenia personelu medycznego z zasad prowadzenia dokumentacji medycznej w organizacji;
  • Przygotowanie, aktualizacja i archiwizacja formularzy dokumentacji medycznej na potrzeby personelu;
  • Współudział w opracowywaniu, aktualizowaniu i wdrażaniu procedur dotyczących dokumentacji medycznej na podstawie obowiązujących przepisów.
WYMAGANIA:
  • Wykształcenie wyższe (atutem będzie wykształcenie kierunkowe - profil medyczny);
  • Doświadczenie w pracy z dokumentacją medyczną;
  • Komunikacja na bardzo wysokim poziomie;
  • Nastawienie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego;
  • Dbałość o szczegóły, skrupulatność;
  • Bardzo dobra organizacja pracy;
  • Umiejętność ustalania priorytetów.
NASZ KLIENT OFERUJE:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Dodatkowe benefity: karta żywieniowa, opieka medyczna;
  • Samodzielność na stanowisku;
  • Pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku, w której atmosfera pracy jest przyjazna, a Zespół nastawiony na współpracę;

Rekrutujemy dla renomowanej Firmy z branży medycznej, która zapewnia profesjonalną opiekę medyczną w warunkach domowych. Świadczenia te są nieodpłatne, w pełni refundowane i udzielane wyłącznie w ramach umowy z NFZ.

HR Mastiff posiada certyfikat o dokonaniu wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia (KRAZ).
Numer rejestru 25410
Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

Prześlij CV