Specjalista ds. obsługi klienta (branża optyczna)

Specjalista ds. obsługi klienta (branża optyczna)

Umowa o pracę (praca stała)
Warszawa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Obsługa klienta B2B - kontakt z klientami droga telefoniczna, mailową, przyjmowanie, realizacja i monitorowanie zamówień;
  • Praca na systemie SAP - Wprowadzanie zamówień, tworzenie kart klientów, kontrola poprawności danych, podstawowe działania księgowe;
  • Przyjmowanie i obsługa reklamacji – kontakt z klientem oraz przekazywanie informacji do odpowiednich działów;
  • Wsparcie przedstawicieli handlowych – procesowanie zamówień, udzielanie informacji potrzebnych do obsługi klienta;
  • Budowanie pozytywne relacji z klientem dbanie o wysoki standard i satysfakcje klienta;
  • Współpraca z innymi działami w firmy głównie z centrali we Włoszech.
WYMAGANIA:
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i nastawienie na klienta;
  • Dobra organizacja pracy, dokładność i umiejętność pracy w zespole;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Powe Point, Outlook);
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (Customer Service / obsługa klienta B2B).
NASZ KLIENT OFERUJE:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Pracę stacjonarną w godzinach 9:00–17:00 (pn–pt);
  • Wsparcie zgranego Zespołu;
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji;
  • Szkolenia produktowe i wsparcie merytoryczne;
  • Benefity pozapłacowe (np. zniżki na produkty firmowe).

ekrutujemy dla: naszego Klienta – renomowanej, międzynarodowej Firmy z branży optycznej.

HR Mastiff posiada certyfikat o dokonaniu wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia (KRAZ).
Numer rejestru 25410
Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

Prześlij CV